HEJ SONY ERICSSON

2015-02-21 @ 13:12:10

Nu är min mobil inlämnad eftersom skärmen var krossad. Så nu har jag min gamla igen och det känns aningen konstigt att byta ner sig från iPhone till en 4 år gammal Sony Ericsson. Tydligen så kommer mobilen skrotas och det kommer snart en helt ny iPhone hem till mig. Gött. Denna helgen består till stor del bara av jobb. 27 timmar ska jag jobba ihop. Men det är roligt att jobba och helgerna är också ganska sköna att jobba på. Helgerna och även veckorna rullar på så fort nu så jag vet knappt var tiden tar vägen..

Nu lagar mamma pannkakor till mig så magen är nöjd innan jag beger mig mot jobb. Tjolahopp tjolahej! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0