TUMMEN UPP

2014-12-28 @ 18:30:50

Söndag den 28 december. Igår var jag hemma hela dagen och kryade på mig. Och faktiskt, de behövde jag för idag vände allt och blev bättre på eftermiddagen. Tror det var bra att jag bäddade ner mig igår och gjorde allt för att det inte skulle bli värre. Smärtan i kroppen blir bättre och jag känner mig inte alls lika trött i kroppen nu. Däremot ligger förkylningen kvar, men det får jag leva med. Bästa medicinen är vila, så sa i alla fall min mamma. Jag är ändå lite chockad att de vände så fort. Kändes som att jag skulle bli ganska sjuk först och så vände allt idag på eftermiddagen. Min vila stoppade upp sjukdomsförloppet för så kändes de. Skönt, för har verkligen inte tid att vara sjuk i flera veckor som jag annars brukar vara sjuk.

Och nu är det Inte många dagar kvar av detta året. Dags att ta vara på varje dag nu av 2014 för snart knackar 2015 på dörren! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0