SOL

2013-05-31 @ 17:00:49
Skoldagen började med fika tillsammans med klassen och några lärare. Knytkalas kan man säga. Efter de så sjöng lärarna för oss på omvårdnad. De gjorde en slags show och det var väll först då som jag insåg att det snart är över.. Sedan var det dags för datorerna att lämnas in. Vi kommer bara närmare och närmare nu. Har nu varit på ett informationsmöte inför sommarjobbet och ikväll nu ska jag träffa lite kompisar. 
 
Imorgon är det lördag och det är jobb som står på schemat. 8.30-21.30. Hela dagen lång! Men sedan på söndag ska jag vara hemma och STÄDA mitt rum. Fy så de ser ut! Sedan så är det en del andra saker som måste fixas nu med inför studenten. Jaja, ha det bra mina vänner i denna sommarvärme!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0