KÄNNS SOM FREDAG

2013-05-08 @ 16:09:35
Inte konstigt att det känns som fredag idag etfersom det faktiskt är sista skoldagen denna veckan. Långehlg på G!
Igår klarade jag i alla fall projektredovisningen och jag överlevde! Haha.. Tränade efter skolan och senare träffade jag Anna. Satt vid sjön och pratade i solnedgången. För igår var det riktigt bra väder!! 
 
Idag var jag inte i skolan eftersom jag istället var på riskettan. Har nu varit hemma ett tag och pluggat lite från och till. Blir inte så mycket gjort egentligen. Men idag har jag faktiskt ingen motivation och funderar på att lägga läxorna åt sidan helt och bara ta det lugnt ikväll. Imorgon är det konfirmation för kusinen som står på schemat.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0