IBLAND ÄR MAN STOLT SVENSK

2013-05-20 @ 20:51:33
Ibland känner man sig stolt över att vara svensk.
 
Måndag heter dagen idag. Har hunnit med 2 körlektioner idag, varit i skolan, solat, pluggat (lite i alla fall..) och ligger nu i sängen. Kan inte plugga mer för då går allt bara runt. Fast ärligt så har jag inte pluggat så mycket som jag egentligen hade behövt. 2 dagar är för lite.. Jag kan inte speciellt mycket vill jag påstå. Jag får helt enkelt vara glad över ett Godkänt känner jag. Men FY, jag orkar verkligen inte lägga någon energi på skolan längre. Nej nu ska jag sluta vara så tråkig och bara skriva om skolan!
 
Snart får vi ett tillskott i familjen. En ny bil! Vi kollade först på en till V50 men det slutade med en S60. Så i veckan anländer den till oss :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0