FRÅN I FREDAGS

2013-05-05 @ 12:52:00
Från i fredags då jag, Martina, mamma, mormor och morfar åkte runt på en utflykt. Mysigt! På kvällen for jag till min älskling. Igår var jag i Falköping och jag och Patrik gjorde INGENTING. Låg i soffan hela dagen och tog de lungt. Sådana dagar behövs ibland! Idag är det söndag och jag hade inte tänkt göra så mycket från början men nu är det ändradde planer och jag och min älskling åker snart till Skövde eftersom jag ska jobba ikväll. 15.45-21.45. På ett sätt så är det lite skönt.
 
Idag har jag och Patrik varit tillsammans i 1 år och 11 månader! Inte långt kvar till 2 år nu. & så är det 1 månad kvar till STUDENTEN!
Ha en bra söndag mina vänner!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0