BIKINI-SHOPPING

2013-05-30 @ 18:10:00
Tog med mig syster till stan idag och inhandlade dessa ovan! 900 kronor.. Haha, men ibland får man allt unna sig något! Handlade även en 2 års present till Patrik. Skönt att det nu är klart. Ikväll hade jag tänkt rensa datorn eftersom vi ska lämna in den imorgon och sedan bara ta de lungt! Imorgon är det skola först, sedan möte, fotografera med morbror och på kvällen ska jag träffa mina tjejer. I helgen sedan är fullt upp då det är en hel del som ska fixas! Även jobb och lite annat ska jag hinna med.  
 
Böckerna är nu inlämnade, betygen satta och snart är de student!
En annan sak som kom lite överraskande på posten var lite extra pengar för min knä-skada. Kunde inte komma mer lägligt nu inför studenten. Bara tacka och ta emot!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0