VANN SPA, ONSDAG TILL TORSDAG

2013-03-29 @ 09:47:37
I onsdags åkte jag, Evelina och Anna ner till Vann spa på västkusten. Väldigt mysigt och det var väldigt underbart att få koppla av i alla olika pooler och bastuar osv. 6 olika pooler som vi låg i och hade de gött. Avnjöt en god 2 rätters middag i restaurangen innan vi gick upp på rummet och tog det lungt på onsdag kväll. Igår gick vi upp och åt en rejäl frukost innan vi packade ihop våra saker och satte oss i bilen. Hem åkte vi inte, utan vi fick för oss att åka till Lager 157 så dit styrde vi bilen. Lite shopping blev det innan vi styrde bilen mot Skövde. Eller ja, jag hoppade av i Falköping hos världens bästa älskling. I Falköping åkte jag och Patrik till hans föräldrar och åt mat och chillade. På kvällen åkte vi mot Skövde han och jag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0