TRÖTT

2013-03-19 @ 22:31:00
Skolan började idag vid 8 och höll på ända fram till 14.30. Då var det in princip raka vägen direkt till jobbet där det blev 15-21. En lång dag som har gått i ett. Men skönt nu efteråt när man ligger i sängen och vet att jag äntligen får sova. Imorgon är jag ledig från skolan (jobba hemma istället för lektioner) och det kunde inte passa bättre. För imorgon ska jag ta HELA dagen till plugg eftersom det är mycket i skolan nu. Hoppas i vilket fall att jag kan trycka in ett träningspass på gymmet. Skulle vara skönt!
 
Idag i skolan var det massa högskolor och universitet osv som presenterade sig och visade upp sig. Har nu det senaste haft en tanken om lärare, och den tanken stärktes yttlerligare efter att ha pratat med Högskolan i Jönköping. Förhoppningsvis ska jag ner dig någon dag och vara med och se själva utbildningen. Just nu känns lärare verkligen rätt..
PUSS OCH GODNATT FRÅN MIG

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0