FRUKOST OCH MELLANMÅL

2013-03-07 @ 17:22:00
Jag har nu på det senaste börjat göra stora frukostar och olika mellanmål. Jag älskar det! Att vakna på morgonen och veta att jag strax ska få äta en god frukost är alltid lika roligt. Mums!
 
Ni som vet att jag är allergisk mot frukt kanske lägger märke till min passionfrukt på bilden. Lite konstigt kanske ni tycker? Men med åren nu känner jag att jag kan äta mer och inte får samma allergiska reaktion som när jag var liten. Jag kan mer och mer frukter. Fast vissa av dem går bara inte.. Äpplen, päron och plommon är bara några exempel på vad som absolut inte går. Men med andra frukter känner jag att det bara går bättre och bättre. Skönt kan jag tycka

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0