FREDAG OCH LOV!

2013-03-22 @ 17:52:00
Att bocka av naturkunskapsprovet var mer än skönt!! Men har en del andra saker i skolan som ska göras. Men detta får vänta, för nu har jag LOV. Kanske sitter med lite plugg någon dag på lovet, men till stor del av detta lov ska jag försöka koppla bort skolan. Jag vet att det jag har en del till efter påsk i skolan, men det får vänta lite. För detta är mitt absolut sista lov nu. Man blir faktiskt lite ledsen när man tänker på det. Men detta lov ska jag åka till Vann spa tillsammans med mina brudar och sedan ska jobba en hel del! Eftersom detta är mitt sista lov ska jag njuuuuta ordentligt.
 
Idag efter skolan tog jag mig till gymmet och körde en timme kondition. 1 mil och 1 kilometer hann jag med. Och nej, jag sprang inte (för de hade jag aldrig orkat) utan jag körde på crosstrainer. Skönt nu efteråt!! Ikväll blir det en chill kväll hemma tillsammans med mamma, Martina och min saknade pojkvän. Blir en bra kväll.
Mumsigt! En bild från förra påsken. Åh, vad sugen jag blir!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0