BOWLING OCH PIZZA

2013-03-14 @ 08:24:30
Igår började vi med bowlingen och jag slutade tvåa. Ledde ett tag med 30 poäng över pappa, men tappade allt. Men tvåa är inte heller fy skam. Haha eller? Sedan åkte vi till Skultorps nya pizzeria för hämta hem pizza. Vi var helt enkelt tvunga att testa den nya pizzerian och passade det då inte bättre med en pizza efter lite bowling. Vi avslutade kvällen framför tvn där vi kikade på Farmen, Sveriges mästerkock och Mia på grötö. BRA ONSDAG!
 
Idag är det torsdag och jag börjar skolan vid 10. Sitter nu hemma och ska snart äta frukost innan jag beger mig mot skolan. Blir en ganska kort dag i skolan idag och sedan ska jag hem och återigen gräva ner mig i min läxhög!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0