HÄRLIGA GREKLAND

2013-06-27 @ 11:53:00
Grekland. Ett land som verkligen faller mig i smaken. En härlig atmosfär. Och tanken på att jag ska dit igen om några veckor känns oerhört skönt. Då har besökt 4 av greklands 6000 öar (dock bor det inte folk på alla dessa, haha) Men jag vill i alla fall besöka så många som möjligt. Än så länge kan jag bara bocka av Kreta, Rhodos och Zakynthos. Och senare i höst kan jag även säga att jag varit på Korfu.
 
En ö som jag defentivt ska besöka snart är Santorini. Den verkar helt underbar! Vill även besöka en liten mysig ö där de inte finns så mycket turister. Där man bor på små mysiga hotell och äter på mysiga restauranger vid vattnet. Exempel på sådana öar är Thassos och Tilos. Ja som sagt, jag gillar verkligen Grekland och jag ska dit många gånger till! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0