GRATTIS MIN FINA ÄLSKLING

2013-07-31 @ 16:57:00
 Det blev du och jag när du var 17 och jag var 16. Men igår fyllde du 20 år! Grattis igen världens bästa♥ 
 
Igår vaknade jag hos min goding och bestämde mig för att städa hela lägenheten från topp till tå. (Vi skulle städat i måndags men det blev inte så) Så när han kom hem på lunchen blev han helt chockad. Lite kul att göra någon glad. Igår jobbade jag även kväll och idag jobbade jag dag. Jobbar bara imorgon innan jag är ledig i 4 dagar. Så efter jobbet imorgon ska jag åka till min goding som ska ha kalas. 
 
Jag har tyvärr inte bloggat så mycket det senaste, men jag jobbar, träffar kompisar, Patrik och familjen. Så är det! Hejsvejs!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0