MÅNDAG, NY VECKA

2013-04-08 @ 08:04:00
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Denna helgen har det varit fullt upp. I fredags så befann jag och Patrik oss hos hans föräldrar och var där hela kvällen. I lördags morse hämtade pappa upp oss och vi for mot Jönköping och IKEA. På eftermiddagen for vi sedan hem och vid 3-tiden var vi i Falköping igen. Då var det bara att ta det lungt innan vi for vidare till en fest. Två 20-åringar som skulle firas! Igår gick vi upp ur sängen vid typ halv 12, men vi var ändå helt utpumpade. Igår på dagen åkte vi till hans mormor och åt lunch, var med Elias och vi var ute på en promenad, åkte till Ålleberg för att fika, var hos Patriks föräldrar och fixade hans bil, käkade pizza och åkte runt i bilen. Japp, det var min söndag det! Hade egentligen tänkt sätta mig och plugga, men jag har INGEN motivation...
 
Idag är det i alla fall måndag och jag har sovmorgon till 11. Vaknade halv 8 och insåg att jag inte skulle få mer sömn... Typiskt. Idag är det i alla fall skola och sedan tänkte jag gymma en stund innan jag sedan MÅSTE sätta mig och plugga. Hoppas ni alla har det bra! :)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0