INTE LÅNGT KVAR NU

2013-04-25 @ 11:19:00
Från förra året då Patrik tog studenten. Nu är det SNART min tur! Det är verkligen inte långt kvar nu. Endast 41 dagar! Då är det min tur att skrika mig hes och hoppa runt där i min studentmössa. Fattar ni? Jag tror inte jag själv har fattat det.
 
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Men jag har haft annat för mig. Har nu äntligen kommit igång med körningen och börjat köra på körskola så mycket tid har gått till att köra och sedan har jag pluggat och igår kom min sötnos till mig. Idag är det torsdag och det menas med att det inte är långt kvar till helgen! Ska bli så skönt med helg. Nej nu måste jag återgå till skolan. Ha det bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0