EN NY VECKA

2013-04-15 @ 14:37:00
Måndag idag och hade bara en lektion i skolan. Ikväll ska jag plugga, plugga, plugga. Måste även städa mitt rum och sedan ska jag och mamma ner och kika lite lägenheter. Men först en massa plugg.
 
I lördags hände inget mer än mina 14 timmar på jobbet. Somnade direkt när jag kom hem. Var så sjukt trött. Vaknade nämnligen 05.30 för att hinna med allt innan jobbet. När jag vaknade igår var jag lika trött, men det vara bara att pallra sig upp eftersom det var projektarbete som stod på schemat. Sätta igång med bakning och sedan for vi mot maxi för att inhandla det sista innan bowlingen. Det blev en lyckad dag! Så nu har vi bara skriva delen kvar. Jag och Patrik besökte även Riviera igår lite spontant. Efter det var jag HELT SLUT. Låg i sängen resten av kvällen.
 
IMORGON ÄR DER 50 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0