DET FINASTE JAG HAR

2013-04-29 @ 19:12:51
I lördags åkte jag och Patrik med hans mamma och syster in till Skövde. Shoppinghelg!! Haha, orkade inte shoppa och var inte alls på de humöret för att köpa en massa, så det slutade med ett par örhängen och ett par glasögon som Patrik köpte till mig. Åkte sedan tillbaka till Falköping och hade en mysig kväll med god mat och film!
 
Igår var det tidig uppstigning då vi skulle åka iväg med hans familj på förmiddagen. Väl hemma i Falköping på eftermiddagen var det bara att åka vidare till Ulricehamn. Bilderna är från den cabbe-tur som vi åkte i Ulricehamn. Tur för Patrik som hade kort hår, för mitt hår var ÖVERALLT när vi åkte runt. Haha, så går det när man glömmer sätta upp håret. När vi äntligen landade i Falköping igen så var vi så sjukt trötta och vi gjorde inte många knop resten av dagen. Idag är det måndag och jag var i skolan mellan 11-12 eftersom jag bara hade en lektion. Har nu i eftermiddags pluggat lite, hämtat min balklänning och varit hemma och chillat. Skönt! Imorgon är det tisdag och Valborg!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0