ÄNTLIGEN FREDAG!

2013-04-05 @ 20:20:00
llifeFredag idag. Vaknade bredvid min älskling och tog tåget till Skövde och skolan samtidigt som Patrik for till jobbet. I skolan skaffade jag mig världens magvärk och det sitter fortfarande i. Åh! I vilket fall är det fredag och det gör det lite lättare iaf. Sitter nu hos Patriks föräldrar och pratar med hans mamma medans de andra 2 finns i garaget och byter däck.. Skulle gå relativt fort påpekade Patrik, men efter 3 timmar så har jag förstått att de killar säger, stämmer inte alltid.. ;) nu är klockan halv 9 och jag tror det kommer dröja innan de är klara i garaget. Haha, killar och bilar, vad är det med dem? ;) hoppas ni har en bra fredag! Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0