VILL VRIDA TILLBAKA TIDEN

2012-09-13 @ 11:46:34
Tisdag kväll, onsdag dag, torsdag kväll, fredag dag. Så ser min praktikvecka ut. Bara 4 dagar denna veckan. Jag känner mig verkligen trött i kroppen. Ja, för igår gick jag och la mig vid 11 och somnade nästan med en gång och vaknade klockan 11 idag vilket menas med att jag sov 12 timmar! Ikväll blir det som sagt praktik och det ska bli både skönt och roligt tycker jag! Imorgon kväll har jag planerat att träffa Anna och Erica en stund. Det ska bli skönt♥ 
 
Innan praktiken hade jag tänkt få lite läxor gjorda. Men tror inte det kommer bli något med det iaf.. Jag orkar inte med läxor nu.. Har helt tappat suget för att plugga. Ha det bra :) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0