RUBRIK? JA, TYP

2012-09-19 @ 18:18:59
Praktik mellan 7-16 idag och det blir även samma visa imorgon. Sedan tar jag helg eftersom jag är ledig på fredag! Ska bli så skönt att äntligen få sova ut. Idag var jag verkligen trött, trots att jag lägger mig i lagom tid. Men på förmiddagen idag kände jag hur mycket mer jag egentligen skulle behöva sova. För jag kände att ögonlocken bara ville sjunka ihop. Så, ikväll blir det sova tidigt! Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och ska snart sätta mig på bussen för att möta upp mina fina vänner på stan för att ta en kvällsfika tillsammans. 
 
Nu känner man att hösten är här på riktigt. För när jag går till bussen kvart över 6 varje morgon så tittar jag på termometern och då visar den knappt några grader. Får ta på mig halsduk och skinnjackan är inte att tänka på nu på morgonen iaf. Då skulle jag frysa ihjäl. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0