SLUTET AV VECKAN

2012-10-07 @ 18:22:00
En mysig fredagskväll tillsammans med de bästa. I lördags var jag och shoppade massor! 2 par byxor och 6 tröjor tillsammans med Jenny och Jessica. En väldigt bra dag med de tjejerna! Ni kanske kan få lite bilder på vad jag köpt imorgon eller något. Senare sen på eftermiddagen kom min älskling och vi gick ut på restaurang på kvällen, så mysigt så. 
 
Idag har vi vart på maxi lite, varit ute och tagit kort på Martina, Martina och Patrik ha lockat mitt hår (!?) och nu sitter vi och väntar på maten som ikväll består av lax. Ikväll blir det kvällsmys med min älskling framför Solsidan bland annat. Mysig söndagskväll♥ 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0