EFTER SKOLAN

2012-10-01 @ 17:08:00
Det var så underbart! AYIA NAPA. Ett ställe jag absolut kommer besöka igen.
 
Skola idag. Känns konstigt men bra. Då startar vi hjärnan igen efter att ha varit i viloläge sen innan sommarlovet ungefär. Kändes iaf konstigt att sitta ner och lyssna på läraren. Hoppas och tror att hjärnan snart vänjer sig vid detta. Nu ska jag ta tag i de första läxorna.. Bäst att sätta fart med en gång!
 
Insåg att det inte alls är långt kvar till JUL. Herregud vad tiden går fort. Mindre än 3 månader, fast det mysiga börjar ju redan i början av december, så det är inte alls långt kvar. Nästan den bästa tiden på året, enligt min åsikt! Tänk att sitta hemma i soffan med en kopp med något varmt i, titta ut genom fönstret och se snöflingorna falla, umgås med folk som man tycker bäst om och komma hem och känna doften av nybakat bröd, lussebullar och pepparkakor! Baka julgodis och ha julmusik i bakgrunden. Ojoj.. Nu ska jag inte prata om detta mer för det är ju som sagt ett litet tag kvar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0