ANNAS FÖDELSEDAGSFEST

2012-10-14 @ 11:13:00
I fredags kom min älskling hit och nästan direkt for vi till Evelina och Rebecka för att fixa det sista inför Annas fest. Sedan åkte vi 4 till födelsedagsfirandet! Det var en väldigt mysig kväll med väldigt trevliga människor! Mycket skratt!
 
Igår väckte pappa oss vid 7. Det var inte roligt. Men jag och Patrik gick upp och åkte med honom till Tibro för att hämta en soffa hos farmor och farfar. Sedan resten av dagen så hjälpte vi pappa att flytta. I regn och rusk. IDAG HAR JAG SJUK TRÄNINGSVÄRK! Överallt. Jobbigt att bära allt till 3:e våning. Iaf, så var vi klara med allt vid 6 tiden och då åkte jag och Patrik hem till mamma där vi köpte pizza och myste. Satte sedan på en film och somnade. Sjukt trött.
 
Nu är det söndag och klockan är 11. Jag är uppe och hjälper mamma att städa, men Patrik sover fortfarande. Tror att han behöver de, han slet ju som ett djur igår med alla möbler. Jag unnar honom denna sovmorgon, verkligen! Kanske ska fixa lite frukost på sängen för honom?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0