ONSDAG 21/11

2012-11-21 @ 19:07:00
Då var första passet klart på Actic. Eller detta var ett "testa på" pass. Då han visade oss runt och fick provträna helt enkelt. Nästa gång vi ska träffas ska vi däremot gå igenom djupare om hitta saker som passar mig. Känner mig riktigt taggad att komma igång och röra mig ordentligt. Idag körde jag och Martina i 45 minuter och det kommer nog visa sig imorgon i träningsvärk. Puh.
 
Hade en lektion i skolan idag, men åkte in vid 10 för att prova studentmössa och plugga. Nu sitter jag i sängen och pluggar inför prov imorgon.. Har en del andra saker som jag också skulle behöva ta tag i som jag aldrig gör. Jag gillar inte alltid att man har kommit in i vuxenvärlden...
Skulle helst av allt bara ligga och krama om världens bästa människa och bara trycka bort alla måsten! Försökte beställa min studentmössa nyss, men allt bara försvann.. Blir man trött eller? Hoppas ni haft en bra onsdag!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0