IMORGON KÖR VI

2012-11-20 @ 21:17:00
Slutade 4 idag och åkte med Evelina hem. Nu på kvällen har jag, Evelina och Rebecka planerat lite och varit och handlat lite smått och gott! Har nu landat hemma och ska bara ta det lugnt. Behöver egentligen plugga, men jag orkar inte... finns verkligen ingen motivation här! Fy. Imorgon har jag typ sovmorgon till 1, men jag tror jag åker in tidigare till skolan och jobbar med lite läxor då istället!
 
Imorgon börjar mitt nya liv. Eller så kanske man inte riktigt ska uttrycka sig. Det jag menar är att jag äntligen ska börja träna själv. Utan rehab och min sjukgymnast. Är faktiskt riktigt taggad!!!
Bilden på maten ovan är från min kusins bröllop. Ser detta inte gott ut? Lax och fräsch sallad. Mumma!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0