IGÅR VAR SNÖN HÄR OCH VÄNDE

2012-11-26 @ 11:58:21
Igår var det kalas hos mormor eftersom hon fyllt år! God mat och mysigt sällskap. Kvällen slutade sedan i soffan med snöflingorna utanför fönstret och Beck på tv.
 
Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, så därför gick jag upp och åt frukost och åkte och tränade. 30 minuter kondition och 25 minuter styrka. Det räckte kan jag säga! Gick sedan till banken för några ärenden. Åkte hem och hämtade mina läxor och sitter nu hos pappa och ska göra läxor. Tänkte plugga så mycket som möjligt idag och sedan bara ta det lugnt ikväll. Hejhopp!
Ja, som sagt.. Igår var snön här och vände. Tyckte allt den kunde ligga kvar lite!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0