HELA HELGEN I BILDER

2012-11-19 @ 20:10:15
Ja, det har minst sagt varit en fullspäckad helg! Har mer bilder, men de ligger på systemkameran.
 
I fredags blev jag 18 och det var full rulle hela dagen. Skola, åkte till pappa, åkte till berget och fikade med mina vänner, åt mat med Jenny och Jessica, förfest, 200-dagar till studenten och utgång! Dansade ända till klockan 2 och när jag kom hem kröp jag ner bredvid min älskling som låg och sov i min säng.
 
I lördags var de släktkalas för mammas sida och på kvällen kom pappa och då firade vi mig med räkor, kex, ost och annat gott! Igår var det kalas för pappas sida och då var vi i Tibro och farmor och farfar. Paket, mat och skratt! Nu är jag full av mat. Har varit en väldigt bra helg! Nu har också jag landat i vuxenvärlden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0