DÅLIG UPPDATERING.. JAG VET

2012-11-25 @ 13:21:00
jag vet.. jag bloggar inget nu för tiden, men det är för att de internet som vi har hemma hos mamma inte fungerar, så jag kan bara blogga hos pappa. 
 
Det har varit full rulle nu det senaste. I fredag hade jag, Evelina och Rebecka lite fest hemma hos mig för kompisar för att fira våra födelsedagar. Väldigt trevlig kväll! Igår var det kalas för farfar som fyller 70 idag, Grattis, grattis! Då bjöds det på mat på Thai House tillsammans med släkten. Idag tar vi nästa kalas hos mormor eftersom hon också fyller år! Lika bra att köra när vi ändå är igång!! Imorgon och på tisdag är vi lediga och då ska jag ta det lugnt, plugga och träna. Nej, nu ska jag och min älskling göra oss iordning och gå ner till mormor! Ha en bra söndag mina vänner :) 
Från igår på Thai House! Mysigt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0