VARM TORSDAG

2012-05-24 @ 13:56:37
Skön men VARM dag på övningsfältet tillsammans med räddningstjänsten. Rolig och spännande dag i alla fall! Fick vara med när de övade på att rädda folk ur en bussolycka. Några i klassen fick vara skadade och några (bland annat jag) fick vara med och agera räddningspersonal så som ambulans och vara med i räddningsarbetet. Några fick vara poilser och några "media". Fick då instruktioner om vad jag skulle göra hela tiden. Det var så sjukt varmt att jag trodde jag skulle svimma. Var klara vid halv 1 och då slutade jag skolan för denna dag.
'
Kan säga att jag har bränt mig, SÅ SJUKT MYCKET! De klart när man är i solen hela dagen mellan 8-halv 1 utan solskydd så får man skylla sig själv. Ikväll ska jag vara inne och bara ha det skönt tillsammans med Patrik♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0