TISDAG

2012-05-22 @ 21:36:58

Slutade vid 3 idag efter att sutitt hela eftermiddagen på en föreläsning. Minns inget från den tyvärr. La ingen energi på den. I alla fall, så kom jag hem och gjorde matte i någon timme innan nationella som är imorgon. Så sjukt nervös! 8-12. Det sköna är att jag faktiskt slutar efter nationella! Hela dagen hemma sen. Efter matte-pluggandet så åt jag lite och tog mig sedan ut på en powerwalk i 30 min och testade att springa lite. Efter de hann jag inte mer än att komma hem innan jag och pappa gick på en promenad i över en timme. Det känns förvånandsvärt bra i knät, men det kommer väll ändras tills imorgon, haha! Skönt att komma ut och röra på sig, det vill jag lova!

Nej nu ligger jag i sängen och kollar eurovision lite och bara slappnar av. Ska snart slå på BB lite tror jag och sedan sova för måste vara pigg i hjärnan imorgon. PUSS :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0