SKÖN ONSDAG!

2012-05-23 @ 14:16:07
Vid halv 12 var jag hemma idag efter att ha skrivit nationella i matte i 3 timmar. Orkade inte sitta längre för jag kunde verkligen inte tänka längre. Skönt att vår lärare sa att vi inte behövde komma på eftermiddags lektionerna och istället jobba hemma. Så satte mig på bussen hem i världens värme. Har nu legat ut i solen och göttat mig! Somnade ute i gassande sol i 40 min och när jag vaknade så var jag så svettig och helt utslagen att jag nu sitter inne och kyler ner mig. Jag var så varm! Tror jag har bränt mig med, skräll!

Nu sitter jag inne och pluggar lite smått. Hade tänkt lämna in lite uppgifter som ska in. Ikväll blir det bara att ta det lugnt och kanske ta med mig mamma ut till elins esplanad för att kolla på en bikini och lite sånt. Imorgon är det ingen vanlig dag i skolan. För imorgon ska vi ut till ett övningsfält och vara med/titta på när räddningstjänsten, brandkåren och amulansen har sina övningar. Ska bli kul! Skönt att sluta tidigt imorgon med, hehe. 

  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0