MIN ÄLSKLING ÄR DEN ALLRA BÄSTA

2012-05-27 @ 22:06:14
Min älskling är den allra bästa. Ringde honom och sa att jag hade glömt min laddare och att min mobil höll på att dö. Hade då tänkt åka till honom imorgon och hämta laddaren men för en stund sen så kom han förbi och lämnade den. Åh, vad underbar han är. Dagens stjärna till honom! Så nu kan jag lägga in bilderna från i helgen!

Fredag:


Lördag i Hjo:

Patrik, du är verkligen den finaste människan. Du är den mest underbara människan som alltid finns för mig och ställer alltid upp. Utan dig skulle jag inte vara den människa jag är idag. Du har gjort mig till världens lyckligaste flickvän som får ha dig som pojkvän. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Om en vecka har vi varit tillsammans i 1 år. Galet vad tiden har gått fort med dig hjärtat. Patrik Molin, Jag älskar dig, så himla mycket! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0