DEEP DOWN

2012-05-08 @ 17:59:01

Har idag varit och kollat på 3:ornas projektredovisningar. Hade även lite vanliga lektioner och slutade sedan 4. Gick tillsammans med Jenny till rehab efter skolan och tränade lite. Har nu ett tag haft väldigt ont under knät och det har dykt upp en slags bula där med. Har inte förstått vad det berott på, så jag frågade min sjukgymnast idag. Om inte svullnaden och smärtan lägger sig om någon vecka, kan det vara så att det är en skruv som lossnat och lagt sig i en slags "säck" under knät. För när de kände på knät, så kände de något som "låg" där. Är det så, så blir det ännu ett ingrepp. Ännu en operation för att plocka ut skruven. Pallar inte det. Hoppas innerligt att det inte är något, bara en svullnad.

Imorgon är det nationella i engelska som kommer gå åt pipsvängen! Jag menar det. Gick inge bra när vi tränade idag. Måste lägga mig tidigt för att ladda inför nationella. Kanske tar och övningskör lite ikväll, vi får se vad jag orkar med en dag som denna.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0