6/5

2012-05-06 @ 20:46:57
Hade en myskväll tillsammans med Anna i fredags. God mat och bara allmänt trevligt. Min älskling dök upp hos mig lite senare sen på natten och kröp ner brevid mig. På lördag förmiddag åkte vi tillsammans med Ida och Marcus för att köra lite laserdome. Det var kul! Länge sedan sen sist. Åkte sedan med Patrik till mormor och morfar och fikade lite och så. Åkte sedan vidare till Falköping och hade en riktig myskväll tillsammans med min älskling. Det var välbehövligt. Idag vaknade vi och har inte gjort speciellt mycket, bara varit hemma hos honom. Var sedan hemma vid 7 och då gick jag en runda med Evelina. Nu ska jag kika på Big Brother och seda sova.

Känns som att det kommer bli en seg vecka. Segt innan det blir helg igen. Vill bara vara hemma och mysa med den finaste människan. Åh.. Jag älskar verkligen dig Patrik.

Igår hade även jag och Patrik varit tillsammans i 11 månader.  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0