10

2012-05-10 @ 14:19:44
Idag är det tordag. En dag kvar innan det är helg igen. Idag går jag som vanligt mellan 8 och 4. Huvudet är segt och jag orkar knappt tänka nu på eftermiddagen. Vädret gör det inte till det bättre. Sånt här väder är bara mysigt när man sitter hemma på kvällarna, annars kan det kvitta. Ska snart nu i alla fall ha matte innan jag drar mig hemåt i regnet. Hade inte tänkt göra några läxor hemma idag utan bara ta det lugnt. Kanske åker med pappa och handlar lite och sedan ska jag lägga mig tidigt, för jag är så himla trött!! Puss på er alla i detta härliga väder! HAHA.

Länge sedan jag bakade en kaka nu. Gud vad gott det skulle vara med en sådan här nu!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0