GRATTIS MIN FINA TILL STUDENTEN!

2012-06-08 @ 22:01:47
Då har min älskling tagit studenten. Känns lite konstigt. I alla fall så åkte jag till honom igår kväll och stannade över natt. Imorse vid 7 så åkte han iväg och jag sov då vidare en stund till. Sedan var det även dags för mig att gå upp och påbörja allt. Jag, Patriks syster och hennes kille började då förebereda allt som skulle förberedas. Klippa björkris, blommor, blåsa upp ballonger och så vidare. Sedan åkte vi in till Patrik för att möta upp honom på torget. Efter det var det student"kalas" hemma hos Patrik med god mat osv. Vid 8 kom mamma och pappa förbi och lämnade en present och tog med mig hem. Så nu ligger jag i sängen och tänkte kika tv ocg bara ta det lugnt ikväll!
'
Imorgon blir det ganska tidig uppstigning eftersom min kusin Louise fyller 18 och ska ha kalas på förmiddagen!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0