FRÅN TOPP TILL BOTT

2012-06-04 @ 19:12:20
Kör ett inlägg från mobilen. Dagen började bra och jag var på bra humör. Var på rehab 07.45 och började min träning. Gick sedan upp till skolan för 3 lektioner. När jag sedan kommer in på en lektion så får jag reda på att jag kanske får G i kursen när jag fått VG på allt annat utom 1 sak då de blev G. När man kämpat så på alla saker för att få ett VG. Så har nu suttit några timmar med en jäkla uppgift för att visa att jag kan nå VG. Men den känns inget bra! Där rasade min dag. Mitt humör är i bott. Tog i alla fall med min syster till stan för att sola några minuter och för att rensa tankarna. Har nu fått mat i magen och ska nu hoppa in i duschen, för att sedan lägga mig i sängen och kolla på tv. Ingen mer bb nu då. Vad ska jag nu kolla på? I alla fall, är väldigt trött, så det blir nog sova hyfsat tidigt i alla fall! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0