BRA START PÅ SOMMARLOVET

2012-06-18 @ 09:52:30

I Fredags började sommarlovet och då tillbringade jag eftermiddagen tillsammans med Evelina. Vi förberede och ordnade innan Anna, Becka, Emelie och Erik skulle komma och äta med oss och så. Härlig kväll! 

I Lördags så blev det upstigning tidigt då jag, mamma och pappa åkte till stan och bokade en resa till Grekland! Så skönt. Sedan gick jag och mamma vidare på stan och shoppade lite. Blev en del saker! På eftermiddagen åkte jag till Patrik och vi grillade och kollade på film. 

I går, (söndag) så hände inte speciellt mycket. Jag och Patrik bara tog det lugnt. Patrik körde mig sedan till stationen då vi möts av försenade tåg i flera timmar. Då bestämde sig Patrik för att köra hem mig. Allt gick bra tills vi kommer till Skövde, då vi tydligen fått punka på ett av hans hjul. Så vid 10 åkte vi till mormor och morfar för att byta däck. Jag och pappa åkte hem, och Patrik åkte hem. När vi kommer hem inser jag att min väska fortfarande ligger i hans bil. Så då åkte vi till Grevagården där Patrik stod för att hämta väskan. Men vid 11 var vi äntligen hemma.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0