ÄNTLIGEN ÄR ALLT ÖVER I SKOLAN

2012-06-13 @ 16:03:48
Tog en myskväll tilsammans med Anna, Evelina och Erica igår. Glass&jordgubbar! Trevlig kväll.
'
Idag har jag i alla fall gjort mitt sista prov! Nu har jag ingenting mer att tänka på ända fram till oktober typ eftersom vi har praktik när vi börjar direkt. ÄNTLIGEN. Har fortfarande kvar en slags ångest över att jag måste plugga, men nu finns det inget! Får helt enkelt lära hjärnan att den faktiskt ska ta en paus från skolan. Ikväll händer inte mycket. Kanske städa lite och så inför Martinas skolavslutning imorgon. Ska i alla fall lägga mig tidigt ikväll. Känner mig trött efter allt nu i skolan och så. Ha det bra!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0