12/6

2012-06-12 @ 14:16:45
Tisdag. Var idag på förmiddagen ut och hade friluftsdag tillsammans med Vård och omsrorgs ettorna. Anledningen till detta var för att jag hade missat en halv dag där. Satte upp vindskydd och tände en eld. Efter det, så kom pappa och hämtade mig för att köra mig till skolan. Men på vägen till skolan får jag reda på att vi inte har några lektioner och att alla dratt hem. Så då åkte jag med hem. Det var kanske lika bra det, för FYYYYY vad jag luktade rök. Fick duscha med tvål och shampoo flera gånger, men det känns ändå inte som det gått ur...

Sitter nu och pluggar inför det sista provet imorgon. Känns så himla roligt! Är väldigt trött och seg idag också. Ingen energi här inte....


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0