13.38

2012-07-17 @ 13:38:51
Idag är det tisdag och ikväll jobbar jag. Igår var jag på stan en sväng och gjorde av med lite pengar. Har idag på dagen varit ute och mormor och morfar och ätit våfflor och bara tagit det lugnt. Fick med mig choklad, korsord och lite pengar hem (bilden nedan) Är nu hemma och ska äta och packa innan jag drar mig mot jobbet. Imorgon åker jag nämnligen ner till Kungshamn och har det gött. Det som är lite mindre roligt är att jag måste cykla hemifrån vid 5!! måste ställa klockan på 04.30. Herregud! Hur ska de gå när jag slutar 22.00 ikväll? FÖRHOPPNINGSVIS så åker Evelina samtidigt som mig imorgon till Kungshamn och då kan vi åka tillsammans. Får hoppas på de. Nej, nu ska jag packa och äta innan jobbet. Puss
Min senaste dag i lite bilder. Vet ni vaddet bästa är? Jag ligger redan i chokladasken och gräver.. Typiskt mig!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0