PÅ KVÄLLEN

2012-12-12 @ 21:42:00
Efter att ha varit med mamma på stan så bestämde jag och Martina oss att göra ett pepparkakshus. Fick sitta stora delar själv och göra detta hus eftersom Martina satt och tittade på Bonde söker fru i en timme. Men jag satt där i min ensamhet och pyssla med detta hus som faktiskt var ganska roligt. Vi använde dock limpistol när vi satte ihop huset eftersom det är mycket lättare PLUS att jag inte tänker äta upp ett dammigt pepparkakshus efter julen, så det spelade liksom ingen roll.
 
Som alla andra kvällar ska jag nu kolla på ännu ett missat avsnitt av Greveholm och sedan fortsätta kvällen med en annan gammal hederlig julkalender. Imorgon tror jag att det blir ännu en sovmorgon för min del, så jag kan med gott samvete vara uppe lite längre. Imorgon blir det ännu en dag med julklapps inköp, men istället tillsammans med Martina.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0