SÅHÄR PÅ KVÄLLSKVISTEN

2012-08-06 @ 20:30:42
Ja, jag vet inte vad som hände. Men fick bara helt plötsligt för mig att baka bröd. Inte något alls komplicerat bröd, men ändå vääääldigt gott. Smakade på det hos mormor och morfar idag nämnligen. Så, i spöregnet cyklade jag ner till affären för att köpa det som saknades till detta. Så nu ligger jag hemma i min ensamhet och mumsar på detta! Skönt att imorgon bitti veta att det finns gott bröd att äta. Ligger nu framför OS och väntar på att handbollen ska börja och även att mamma ska komma hem så jag slipper vara själv. Även så att hon kan smaka på mitt bröd. Inte varje dag jag får för mig de. Kommer nog i alla fall somna tidigt idag och det är lika bra de, eftersom det är uppstigning ganska tidigt imorgon. Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0