BAD & FILM

2012-08-17 @ 08:44:55
Igår kväll så träffade jag Evelina igen och vi bestämde oss för att åka upp till Simsjön för att doppa oss eftersom det kan vara en av de sista dagarna nu på sommarlovet det är så fina kvällar. Det var väldigt kallt må jag säga. Men det var första gången i år som jag badade i en sjö. Första och sista dagen kanske. Efter doppet så åkte vi till stan och hyrde filmer. Tyvärr var de inte de bästa, men ändå. Haha. 
 
Vaknade vid 8 idag, och vi får helt enkelt se vad som händer. Funderar på att ta en liten löptur nu på förmiddagen. Men vi får helt enkelt se. Verkar som att det blir bra väder idag med så kanske lägger mig ute lite. Ha det bra allihopa♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0