12.31

2012-08-17 @ 12:31:30
Skulle ta mig ut på en springtur på morgonen, men jag kom inte så långt eftersom jag bara efter några hundra meter i skogen ser att en geting sätter sid på foten och sticker till. Och fy, vad ont det gjorde. Haltade tillbaka hem där Martina hjälpte mig. Gjorde verkligen ont. Foten svullnade och det gjorde ont ända upp i benet. Mamma kom hem på lunchen och åt lunch med mig, vilket var skönt. Nu ligger jag i sängen och det gör fortfarande ont i foten. Men snart hoppas vi att det går över!
 
Ikväll blir en hemmakväll tror jag. Ska nog övningsköra om allt känns bra och så i foten och sedan bara vara hemma och lägga mig tidigt för imorgon väntas jobb på dagen. Skönt med lite pengar. Pengar tackar man ju inte nej till? HEHE
saknar... 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0