MIRROR, MIRROR

2012-04-25 @ 11:29:13
Kort dag i skolan. Började klockan 8 med nationella i svenska. Man fick sitta till klockan 1 men jag var klar vid halv 11. Det var in princip alla. Så efter nationella fick vi sluta, vilket betyder att jag slutade 10.30 idag. Mycket skönt! Nu är det ur världen i alla fall. Nu är det bara det muntliga i svenska kvar. Där emot så har jag engelska nationella proven kvar, 2 st och ett matte nationella.

Nu ska jag plugga denna dag. Förbereda mitt svenska-tal och skriva på medicininlämningen. Jag ska även försöka ta mig igenom några sidor i engelska boken som vi nu börjat läsa. Senare sen så åker jag till Falköping och min älskade Patrik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket program använder du för att redigera bilderna? :)

2012-04-30 @ 18:45:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0