MÅNDAG, EN NY VECKA, NYA TAG

2012-04-23 @ 11:39:27
Nu är det måndag och en helt ny vecka och nya tag. Har nu på morgonen haft Socialpsykiatri och ska nu ha Social omsorg. Sedan väntas bara samhäll innan jag avslutar denna skoldagen. Hade tänkt göra lite läxor efter skolan och sedan ta mig ut en sväng för att testa mina nya löparskor och löparbyxor. Kanske blir det en LITEN springtur på ungefär 5-7 minuter och sedan ta en powerwalk. Skulle vara skönt att få upp flåset nu lite igen. Länge sedan jag var riktigt trött efter en fysisk aktivitet.

På något sätt så gillar jag måndagar. Skön dag i skolan och så har man även lite energi till att plugga och göra annat efter skolan. En mjukstart helt enkelt!

två bilder på min syster som jag tog en regnig sommardag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0