JAG & DU

2012-04-02 @ 16:55:38
Varit hemma hela dagen och bara vilat. Det behövde jag. Nu ligger jag i soffan medans min vän Evelina sitter vid den stora datorn och spelar Roller Coaster 3. Där man bygger en nöjespark. Hon sitter och sjunger och pratar med sig själv med. Haha! Första gången hon spelar det på flera år och hon vet inte riktigt hur man ska göra ;) Väntar nu in Anna & Erica och sedan ska vi åka och beställa mat. Göttmos!
'
Imorgon ska jag träna igen. Upp tidigt så kör vi ett nytt pass på rehab med min sjukgymnast. Sedan tror jag nog att jag kommer tillbringa dagen hos mormor och morfar för att sedan avrunda dagen hos Patrik, förhoppningsvis! Åh, vad jag saknar dig nu. Jag SKA åka till dig imorgon. Jag måste få träffa dig!
Snart blir det pizza för vissa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0