21.04

2012-04-19 @ 21:04:18
Nationella i engelska är nu över och det känns väldigt skönt. Gick från 8-4 idag. Simmade 1 km på idrotten och lindat lite ben i omvårdnaden har jag också hunnit med. Efter skolan gick jag till rehab och tränade en timme. Allt blir bara bättre och bättre. Det som fortfarande är negativt, är att jag inte får vara med på någon sorts av bollsporter. Korsbandet har inte läkt fast än och vid en konstig rörelse kan det gå av, så det är viktigt att låta de läka för sig själv och inte göra saker som knät inte klarar. Därför får jag inte vara med på volleybolltuneringen nästa vecka. Men det är bara att lyda sjukgymnasten, för jag vill ALDRIG gå igenom det igen som jag har gjort.
'
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0